Tapahtumat

angle-left Matkailun tuotteistamisen 1. työpaja: Tuotteiden ideointi ja sopivien kumppanien löytäminen
NordicMarketing Logo

Matkailun tuotteistamisen 1. työpaja: Tuotteiden ideointi ja sopivien kumppanien löytäminen (Värtsilä)

AIKA
13.11.2018 klo 9.00 - 16.00

Ideasta myytäväksi elämykseksi - matkailupalveluiden tuotteistamisen työpajat

Keski-Karjalan matkailutoimijoille järjestetään tänä syksynä matkailupalveluiden tuotteistamisen työpajat. Kolmen koko päivän työpajan aikana jalostetaan vetovoimaisia matkailutuotteita ja tuotepaketteja. Työpajojen jälkeen osallistujilla on työvälineet matkailupalveluiden kilpailukykyiseen tuotteistamiseen.

Kouluttajana toimii Jan Badur NordicMarketing Oy:sta. NordicMarketing on suomalais-saksalainen matkailumarkkinoinnin asiantuntijayritys, jonka erikoisosaamista ovat Keski-Euroopan matkailumarkkinat jo useamman kymmenen vuoden ajalta. Jan on myös osa Visit Finland Akatemian valmentajaverkostoa. Työpajat järjestää Matkailuliidejä Keski-Karjalaan -hanke.

 

Työpaja 1: Tuotteiden ideointi ja sopivien kumppanien löytäminen
Tiistaina 13.11.2018

Ensimmäisessä työpajassa keskitytään alueen matkailutarjonnan kartoittamiseen. Ideoidaan alueen vetovoimatekijöiden perusteella teemoja, joihin aletaan kartoittaa yhteisiä konkreettisia tuotteita. Etsitään sopivat kumppanit tuotteen rakentamiseen.

Tulos: alueen yhteiset teemat, yksittäiset ja yhteiset tuoteideat ja yhteistyökumppanit.

Osallistujille toimitetaan mahdollinen ennakkotehtävä ennen kutakin työpajaa sekä koulutusmateriaali ja kotitehtävä työpajan jälkeen. Työpajojen sisältö kootaan sähköiseksi käsikirjaksi, jota toimijat voivat käyttää jatkossa matkailupalveluiden tuotteistamisen apuvälineenä.

Ilmoittaudu 3.11. mennessä: hanna.ikonen@keti.fi

Keti Somenapit