Tapahtumat

angle-left Markkinointi tänään - Mitä ja miten?

Markkinointi tänään - Mitä ja miten? (Rääkkylä)

AIKA
26.09.2019 klo 17.00 - 20.30

Viestintä ja markkinointi ovat siirtymässä perinteisistä kanavista kohti sähköisiä kanavia.Mitä se tarkoittaa käytännössä?

Kuinka hyödynnän somea ja digitaalisia välineitä pk-yrityksessä? Mitä kanavia ja ohjelmistoja on? Mistä niitä saa ja millä hinnalla?
Mitä kunkin yrityksen kannattaa käyttää ja miksi? Kokonaiskuva digitaalisista välineistä, niiden käytöstä ja hyödyistä pk-yrityksessä!

Maksuttoman koulutuksen kohderyhmänä ovat eritoten mikro- ja pienyritysten markkinointi- ja viestintähenkilöt.

Asiantuntijana Arttu Käyhkö, markkinointitoimisto Rookie Communications Oy.

Ilmoittaudu 23.9.2019 mennessä: http://bit.ly/markkinointitänään

Käymme läpi kaikki olennaiset sähköisen viestinnän kanavat: eri somekanavien ominaispiirteet, demografiat ja käyttäjämäärät, miten eri kanavat ovat muuttuneet ja mihin suuntaan ne ovat menossa, millainen sisältö toimii missäkin kanavassa, strategian merkitys ja analytiikan hyödyntäminen.

Tämän lisäksi käymme läpi suunnitelmallisuuden merkityksen markkinoinnissa. Mitkä ovat markkinointisuunnitelman olennaiset osa-alueet?

Teoriaa
- Viestintä ja markkinointi on helpompaa kuin koskaan ja vaikeampaa kuin koskaan. Mitä se tarkoittaa?
- Monikanavaisuus ja yleisimmät sähköiset kanavat
- Some - missä mennään juuri nyt?
- Oikea sisältö, oikealle kohderyhmälle, oikeaan aikaan - miten?
- Suunnitelmallisuuden ja resurssoinnin merkitys
- Mitä analytiikasta voi päätellä?

Käytäntöä
- Tehdään teoriaosuuteen nojaten ohjatusti tavoitteellinen suunnitelma markkinointikampanjasta

Kahvitarjoilu klo 17.00 alkaen, koulutus alkaa klo 17.15.

Lisätiedot: Katariina Eskelinen, 040 140 7505, katariina.eskelinen@keti.fi tai Tanja Lamminsalo, 040 511 7447, tanja.lamminsalo@keti.fi.

Tilaisuuden järjestää Parasta Rääkkylää -hanke (A75109) yhteistyössä BioDigi - menetelmät, tuotteet ja palvelut -hankkeen (A72456) kanssa, joita rahoittavat Pohjois-Karjalan maakuntaliitto, Euroopan Unionin aluekehitysrahasto, KETI ja hankkeeseen osallistuvat yritykset.
 

Keti Somenapit