Tapahtumat

angle-left Sisältömarkkintointi verkkokaupan tukena

Sisältömarkkintointi verkkokaupan tukena

AIKA
15.04.2020 klo 9.00 - 10.00
PAIKKA

Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia asiakkaita ja markkinoida kaikille kannattavasti (Wikipedia).

Sisältömarkkinointi on terminä monelle vieras, vaikka sen kohteeksi on taatusti päätynyt meistä jokainen. Verkkokaupankäynnin aloittamista tukevan webinaarisarjan kolmannessa osassa avataan sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksia ja toteutustapoja käytännönläheisin esimerkein.

Webinaarin puhujana on Arttu Käyhkö Rookie Communications Oy:stä. Toimittajataustastaan huolimatta (tai juuri sen ansiosta?) Arttu on luotsannut Rookieta menestyksekkäästi jo useamman vuoden ajan – ja varsin näkyviltä osin nimenomaan sisältömarkkinoinnin avulla.

Käytännönläheisten esimerkkien kautta haemme nyt vastauksia kysymyksiin:

– Mitä sisältömarkkinointi on?
– Miksi sisältömarkkinointia tehdään?
– Mitä keinoja on olemassa?
– Mitä se maksaa? Tuottaako se tulosta?
– Kuka näitä tekee, voinko tehdä itse?
– Pitääkö oma naama laittaa aina likoon?

Webinaari on maksuton, mutta pyydämme ilmoittautumaan ti 14.4. klo 16.00 mennessä tästä linkistä. Webinaarilinkki lähetetään ilmoittautuneille viimeistään webinaariaamuna.

Webinaarin järjestää Business Joensuu.

Keti Somenapit